Var naturmenneske

…her i weekenden.

Vi var i sommerhus på Mols hvor hybenen stod i fineste frugt så jeg blev grebet af stemningen og plukkede og rensede og kogte, til jeg havde to glas marmelade  (og så tror jeg nok jeg har renset hyben nok for i år!)

image

Vi fandt også svampe og som det naturmenneske jeg nu var, tog jeg et foto af den giftige svamp og plukkede 3 Karl Johan svampe til spisning. Uheldigvis er det jo sådan med naturen, at man ikke har den for sig selv, så i den ene svamp boede en larve og den anden en hel familie af bænkebidere og det blev altså lige lidt for naturligt til det her naturmenneske. Så vil jeg alligevel hellere købe nogle kønsløse svampe i supermarkedet 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

