Tænk at man kan være så glad..

…for en autostol!

Vi er nu på vores 3. autostol siden Veronica kom til. Den første arvede vi men da jeg pludselig faldt over en ny autostol til et lagersalg som jeg troede var lettere, slog jeg til. Den var dog ikke en skid lettere.

Til gengæld har det især på det sidste været rigtig svært at få Veronica til at sidde ordenligt i den. Parkering af Veronica i den har været noget med at stå svedig i en dårlig krumbøjet stilling og prøvet at få det hele til at passe sammen, så Veronica sad godt og sikkert. Men efter 10 sekunder har hun – på det seneste – fået snoet sig ud af selerne.

Da jeg så for 2 uger siden havde et uheld hvor en anden bil kørte ind i mig (heldigvis EFTER jeg havde afleveret Veronica i vuggestue), ville jeg bare gerne have en anden. Mødregruppen anbefalede en Römer Duo Plus, og den er kommet nu – og er bare så nem at betjene og justere.

Tænk at man kan være så glad for noget så dødkedeligt som en autostol! Men det er altså bare en lettelse at vide, at ens barn er forsvarlig fastspændt

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

