Ny frisør

Min frisør – som jeg er blevet klippet af i 10-12 år – er langtidssygemeldt, så jeg måtte i weekenden blivet klippet af en vikar. Det var mærkeligt. Mærkeligere end jeg havde forventet.

Jeg synes, at min sædvanlige frisør og jeg har været vidt omkring: fra Bundesligahår* over Madonna 70’er-krøller til både symmetrisk og asymmetrisk page, men faconen på frisuren har sådan set nok altid været den samme.

Skærmbillede 2015-03-08 kl. 21.10.45

Jeg var liiiiidt skeptisk over den nye frisørs hårfacon (stakkels pige at overtage en der har været trofast kunde hos en anden i 10-12 år!) men besluttede at give det en chance. Jeg tror faktisk, det er godt. Faktisk helt ok, da jeg lige havde vænnet mig til det.

*Den gang med Bundesliga-håret var hun lige kommet hjem fra London og fortalte mig, at det var det nye smarte og alle havde sådan noget hår i London. Jeg var i London kort efter, og hvis jeg havde deltaget i London Fashion Week, havde alle andre måske haft sådan noget hår, men jeg var til International Petroleum Week, og af de meget få kvinder der er i oliebranchen var jeg faktisk den eneste med Bundesligahår. Til gengæld havde hun ret i, at det senere blev virkelig meget moderne med sådan noget hår!

This entry was posted in Beauty, Fashion, Nostalgi. Bookmark the permalink.

Leave a comment