A pro pos frisør

Jeg skal til frisøren i dag og jeg glæder mig som et lille barn! Som sagt kommer det der Klattet og gylpet barselsmor-look snigende, og det har altså også ramt mig. Men nu skal det være slut!

Det er den samme frisør som engang i 2004-05 stykker udstyrede mig med en frisure a la Madonnas i Hung Up. Kæft jeg var smart dengang!

De senere år har jeg syntes, at mit arbejde krævede noget lidt mere konservativt hår, så jeg har kørt page (en enkelt gang dog en – med vilje – ret asymetrisk page), og jeg tænkte, at jeg ville benytte min barsel til at gøre noget vildt med mit hår. Men altså! Tingene må jo gerne passe sammen, og jeg er ikke sikker på, at hypemoderne hår passer til den bløde barsels-uniform.

Uanset, hvad det ender med, så bliver det en ud-af-kroppen-agtig skøn oplevelse at få lavet hår!

This entry was posted in Nostalgi and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment