Atypisk!

Veronica har sovet middagslur i en time nu! Det er helt, helt usædvanligt, og jeg har flere gange været inde for at tjekke, at hun stadig trækker vejret. Normalt sover hun max 20 minutter i streg om dagen (og ofte foregår de på mig eller helt tæt op ad mig, så jeg ikke kan flytte mig), og jeg ved nærmest ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv med al den frihed. Altså! Jeg har sat en vask over og sat fotos i fotoalbum og talt i telefon og filet negle, men der er stadig ro på!

This entry was posted in Familie, Health, Love and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Atypisk!

  1. All shook up says:

    Du skal da bare nyde det 🙂

    Like

  2. livetosv says:

    Ja, det endte jeg også med at gøre. Det var bare så uvant, at jeg lige først blev grebet af “hvad skal jeg nu lave” 🙂

    Like

Leave a comment